HTML

durumdara

Friss topikok

  • Tiburc: Ez az egész olyan ismerős... (2012.09.16. 12:45) Tenyészfaj?
  • Intizar: A legendabeli gazda ugyan csak takarékossági okokból akarta leszoktatni lovát az evésről. De majdn... (2010.09.20. 20:12) Kevesebb többet hoz
  • G.Freeman: Marhaság. A fedezetlen pénzkibocsátás inflációt okoz-ahogyan a lanti képen látható, a pénz olyan ... (2010.02.27. 14:31) A hit, mint kollektív gazdasági megegyezés

Most ki a színes?

2010.06.15. 20:08 durumdara

Színzavar... Zavar a szín?

 

Mikor megszületek: fekete vagyok.

Mikor felébredek: fekete vagyok.

Mikor rosszul vagyok: fekete vagyok.

Mikor lesülök a napon: fekete vagyok.

Mikor fázom: fekete vagyok.

Mikor meghalok: fekete vagyok.

 

De TE!!!

 

Mikor megszületsz: rózsaszín vagy.

Mikor felébredsz: fehér vagy.

Mikor rosszul vagy: zöld vagy.

Mikor lesülsz: piros vagy.

Mikor fázol: kék vagy.

Mikor meghalsz: lila vagy.

 

És még van pofád engem színesbőrűnek nevezni???
(Tongue Forest - And you got the f nerve to call me coloured)

 

A szín vagy a szív teszi az embert?

 

Amerika históriája - rajzfilm
(Bowling for Columbine: History of USA)
 

Fekete ember, túl sokat beszélsz!
(Néger népmese)

 

Little white kid with a kool-aid smile
Training wheels on his bike thought the
Called me a nigga
Pushed that little bastard in traffic so graphic,
He was holdin` his bike tight
He was a victim of fucked up explaining
An american example of fucked training
When the fuckin` bus connected, he flew like knievel
I was just necessary evil
(Bodycount: Necessary Evil)
 

(Rammstein: America)


Esélyek
(Bodycount: Born Dead)

 

* * *

Szólj hozzá!

Címkék: fehér színes rasszizmus erőszakos álság bőrszín

A bejegyzés trackback címe:

https://durumdara.blog.hu/api/trackback/id/tr252084414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása