HTML

durumdara

Friss topikok

  • Tiburc: Ez az egész olyan ismerős... (2012.09.16. 12:45) Tenyészfaj?
  • Intizar: A legendabeli gazda ugyan csak takarékossági okokból akarta leszoktatni lovát az evésről. De majdn... (2010.09.20. 20:12) Kevesebb többet hoz
  • G.Freeman: Marhaság. A fedezetlen pénzkibocsátás inflációt okoz-ahogyan a lanti képen látható, a pénz olyan ... (2010.02.27. 14:31) A hit, mint kollektív gazdasági megegyezés

Az "örökké" rettenete

2014.11.11. 22:02 durumdara

William Glendown - A lendhorni küldetés

 

– Mondd, lovag… – szólt kisvártatva Nathalie, miközben az ujja
ráakadt egy vékonyka gyom szárára, és maga köré tekerte azt –, te
sohasem szoktál félni a haláltól?
Nelkher meglepődött a szavak hallatán.
– Hát… hát nem is tudom, mit mondjak hirtelenjében… A küzdőtéren
vagy ha fenevadakkal csatázik az ember, nincs ideje…
– Nem, nem, én nem ilyen természetű félelemre gondolok… Sokkal
mélyebbről jövőbbre, sokkal borzongatóbbra. Olyanra, amely akkor fogja
el az embert, ha egyedül van… éjszaka, egy nagy mezőn… és… és
mondjuk a csillagokra mered…
– Ugyan már, hercegnő… Miket beszélsz?!
– Tudod, Nelkher… – A lány itt mélyen a lovag szemébe nézett – én
nagyon sokat szoktam gondolkodni a halálon. És félek tőle.
– De hiszen ez természetes…
– Igen, de én másképpen félek tőle… betegesen… Én… én nem hiszek
a túlvilágban. Sokat szoktam azon töprengeni, hogy milyen az, ha egyszer
csak megszűnik létezni a világ körülöttem. Hogy milyen a semmi.
Rendszerint nem tudom elképzelni, mert mindig van egy pont, amelyen a
gondolataim képtelenek továbblépni. Egy fal, amely elzárja képzeletem
útját. Ám néha, csak nagyon-nagyon ritkán, át tudok jutni egy kicsit ezen
a torlaszon, vagy nem is tudom… inkább át tudok kukkantani fölötte, és
ilyenkor meglátom, megérzem, mi az, hogy soha többé… Ilyenkor
megborzong az egész lelkem, megvonaglik belül valami, és
legszívesebben sírva fakadnék…

 

* * *

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://durumdara.blog.hu/api/trackback/id/tr916886075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása