HTML

durumdara

Friss topikok

  • Tiburc: Ez az egész olyan ismerős... (2012.09.16. 12:45) Tenyészfaj?
  • Intizar: A legendabeli gazda ugyan csak takarékossági okokból akarta leszoktatni lovát az evésről. De majdn... (2010.09.20. 20:12) Kevesebb többet hoz
  • G.Freeman: Marhaság. A fedezetlen pénzkibocsátás inflációt okoz-ahogyan a lanti képen látható, a pénz olyan ... (2010.02.27. 14:31) A hit, mint kollektív gazdasági megegyezés

MM (Mese a Majmolásról)

2010.12.08. 19:10 durumdara

Vlagyimir Szutyejev - Vidám mesék


Kispipi és Kisréce

 

Kikelt a tojásból Kisréce.

- Megszülettem! - kiáltotta vidáman.

- Én is! - csipogta rá Kispipi. 

- Sétálni megyek - mondta Kisréce.

- Én is! - vágta rá Kispipi. 

- Kapirgálok egy kicsit - szólt Kisréce.

- Én is! - közölte Kispipi.

- Gilisztát találtam! - ujjongott Kisréce.

- Én is! - pityegte Kispipi.

- Fogtam egy lepkét! - büszkélkedett Kisréce.

- Én is - vágta rá Kispipi.

- Fürödni fogok! - mondta Kisréce.

- Én is! - lelkendezett Kispipi.

- Már úszom is! - kiáltotta Kisréce.

- Én is! - kiáltotta Kispipi.

- Segítség!

Kisréce kihúzta Kispipit a vízből.

- Megint fürödni megyek egy kicsit - mondta Kisréce.

- De én nem! - sóhajtotta Kispipi.

- vége - 

 

Brian:

 - Ti mind egyéniségek vagytok!

Tömeg (utánozva):

- Mi mind egyéniség vagyunk!

Egy hang a tömegből:

- Én nem!

(Brian élete - Tömeg jelenet)

 

* * *

Szólj hozzá!

Címkék: tulajdonságok egyéniség vlagyimir jellem szutyejev utánzás majmolás

A bejegyzés trackback címe:

https://durumdara.blog.hu/api/trackback/id/tr742501592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása